Portada |
La pel·lícula és principalment una recepta metòdica contra una invasió zombi: La nuit a dévoré le monde (2018), de Dominique Rocher, és un film de terror postapocalíptic que tanca dins seu una reflexió sobre allunyar-se de la zona de confort i medrar per no quedar-se estancat a la vida. El protagonista (interpretat per Anders Danielsen Lie) és un jove que torna a casa de la seua nòvia per recuperar les cintes de cassette -sabrem que conté gravacions de converses de la seua família-. A casa de la parella s'està celebrant una festa. Ell es queda adormit en una cambra i, quan desperta, aviat s'adona que la humanitat s'ha transformat en morts vivents. Com de costum (costum romerià) no se n'explica la causa, ni queda clara la transmissió ni tampoc el vaccí. De fet, el protagonista és ferit però no s'hi transforma.
El personatge elabora una metodologia de supervivència casolana poques voltes vista en aquest tipus de films. Alguns dels remeis són deixar atifells a la terrassa de l'edifici per aconseguir aigua, pesar els aliments amb una vàscula de cuina per racionalitzar el menjar. Té coneixements de primers auxilis, és un músic excel·lent, realitza nucs eficients, homenatja els morts i maneja armes amb solvència.
Hi ha també detalls com ara comptar els dies amb una graella que improvisa en una finestra i on les ics es marquen amb la brutícia del cristall. No hi ha dubte que, dins del dilatat catàleg de cinema del gènere, aquesta proposta cinematogràfica ocupa un lloc més elevat que la majoria. Quant als temes secundaris que s'aprecien en la pel·lícula, convidem a veure-la per poder-los-hi gaudir.
Consulteu enllaç 5.3
Consulteu enllaç 6/10
AvinentesA Elx ® |
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada